0
zpět
 

diskuze k tématu: Diesel do 110 tisíc (francouz nebo němec?)

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla, francouzská vozidla, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 00:46,
Jedině němec, francouzský křápy nebrat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 01:58, Z toho nejlépe vychází Xsara
Nechá se totiž sehnat celkem levně a s motorem 1,9TD je nezničitelná.
(Na stejném motoru mám 230.000 a nešáhl jsem na něj, jen po 80.000 žhavičky a po 100.000 řemen, Olej za 70 Kč/litr á 20.000 km, nafta jakákoli co hoří.) VW je zbytečně předražený a kvalita tam vyšší není. Navíc Golf je proti Xsaře žebřiňák. Komůrkové motory PSA jsou tiché, TDI od VW jsou traktory - pozor na to, rozdíl opravdu značný. Zůstatková cena je nesmyslný argument. Když nakupujete za 100.000 - 140.000 Kč cokoliv, tak za pár let je to stejně +/- nula. Zkrátka jste stejně víceméně poslední majitel a na šrotišti je to jedno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 08:06, RE: Z toho nejlépe vychází Xsara
anonym napsal:
Nechá se totiž sehnat celkem levně a s motorem 1,9TD je nezničitelná.
(Na stejném motoru mám 230.000 a nešáhl jsem na něj, jen po 80.000 žhavičky a po 100.000 řemen, Olej za 70 Kč/litr á 20.000 km, nafta jakákoli co hoří.) VW je zbytečně předražený a kvalita tam vyšší není. Navíc Golf je proti Xsaře žebřiňák. Komůrkové motory PSA jsou tiché, TDI od VW jsou traktory - pozor na to, rozdíl opravdu značný. Zůstatková cena je nesmyslný argument. Když nakupujete za 100.000 - 140.000 Kč cokoliv, tak ...
mě se třeba argument o vyší zústatkové ceně zdá důležitý. Golfa i když to bude křáp největší prodáš vždycky líp jak ostatní. V tomtosouhlasím s autorem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 08:30,
Chápu že ne každý má peníze na nové auto, ale směju se představám, že si někdo koupí auto 8 staré v dieselu, tedy najeto min. 200 tis a dále s ním bude téměř bez investic najíždět 30 tis za rok.( a nebo jinak s obligátními 100 tis na tachonetru v plné výbavě a za max. 100 tis. korun) Jo pak ho za 4 roky prodá se 120tis na tachometru aby měl ten vůz co největší hodnotu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 08:54, nafta vs benzin
sice 30000km/rok je hodně, ale než starý vychrochtaný diesel, to raději o pár let mladší benzin. Kdyby se jednalo o pořízení vozu do cca 5let stáří, tak klidně v naftě
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 08:57, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Chápu že ne každý má peníze na nové auto, ale směju se představám, že si někdo koupí auto 8 staré v dieselu, tedy najeto min. 200 tis a dále s ním bude téměř bez investic najíždět 30 tis za rok.( a nebo jinak s obligátními 100 tis na tachonetru v plné výbavě a za max. 100 tis. korun) Jo pak ho za 4 roky prodá se 120tis na tachometru aby měl ten vůz co největší hodnotu.
Chápu, že někteří opravdu nechápou lidi co nemají peníze nebo možnost jezdit služebním autem a ještě mají potřebu se těm "chudákům" smát za to, že se snaží vybrat vůz pokud možno spolehlivý aby je to stálo co možná nejméně. Nikdo tu nemluví o tom, že nepočítají s nějakými investicemi a dnes je to snad každému jasné. Takže bych doporučil smějícímu se autorovi ať se trochu mírní a radši hodí nějakou radu, než úsměšky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 09:00, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Jedině němec, francouzský křápy nebrat.
miluju tyhle výkřiky zakomplexovaných volů, ty máš doma tak maximálně golfa jedničku ze začátku osmdesátých let f korozi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 09:16, Vystupujte z anonymity
Pro lepší přehlednost v diskusích prosíme o vaši registraci - tedy používání jmen diskutujících. Děkujeme.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 09:19, PetrP
Shodou okolnosti nam v rodine prosla rada aut z uvedeneho vyberu. Asi takhle.

Golf IV - ne moc pohodlny (tvrdsi podvozek), dobrej motor, krasna spotreba, hromada dilu za slusne ceny. Hodne se krade a brzo Vam ho nekdo podepise klicem.

Espace 2.2 dt 83 kw - skvelej motor, tichouckej, plynulej zatah bez naznaku turbo efektu, spotreba (v Espacu) okolo 7-9l. Nutno dodrzovat servisni intervaly. Zbytek auta je kus od kusu. Megane je proti Lagune jednodussi, laguna je enormne pohodlne auto.

406 - 1.9 td a 2.0 Hdi - Stary td - prijemny motor, zadny zavodnik, pokud ho nekdo nemucil na dalnicich a v zime za studena, je nesmrtelnej. Spotreba 6-7l. Novy HDI v 206 SW - celkem zklamani. 66kw proti Golfu dost udychanych a to je to auto lehci. Ma prijemnej zvuk, ale spotreba pod 6l jen pri klidnejsi jizde.

Abych to zabalil - ja jezdim v koncernovem aute, ale v rodine to mame 3:2 vw x PSA + Renault, takze jsem nazorove nezavisly. Osobne bych za ty penize sel do Xsary. Bude v nej stavu a po faceliftu vypada k svetu. Golfa bych uvazoval v hladine 180tkc a vys. Ostatni jsou povetsinou dost unavene kusy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 09:48, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Jedině němec, francouzský křápy nebrat.
tdi 66kw vynikající motor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 09:49, Xantia
Nerozumim proc autor vyradil xantii. Presne odpovida pozadavkum. V roce 98-01 se jeste delala. Dokonce jsou to idealni roky po modernizaci. Jednoznacne nejpohodlnejsi a s motorem 1,9 TD i s rozumnymi naroky na servis. Nebo 2,1 TD se kterym je navic i slusne svezeni.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 11:03, RE: Xantia
Radek napsal:
Nerozumim proc autor vyradil xantii. Presne odpovida pozadavkum. V roce 98-01 se jeste delala. Dokonce jsou to idealni roky po modernizaci. Jednoznacne nejpohodlnejsi a s motorem 1,9 TD i s rozumnymi naroky na servis. Nebo 2,1 TD se kterym je navic i slusne svezeni.
Dobrý dotaz. Xantii jsem vyloženě nevyřadil, pouze jsem naznačil, že je přece jen staršího data vzniku (podobně jako například tazatelem zmíněný P 306). Při rychlosti, s jakou se rok co rok zlepšuje konstrukční vyspělost (např. pasívní bezpečnost), jsou 4 roky, které od sebe dělí vznik Xantie a vznik Xsary znatelná doba. Ono v průběhu modernizací sice přibudou airbagy, lepší výztuhy dveří atd, ale ten nejvíce důležitý původní základ se již „neaktualizuje“. Tohle je jenom namátkový příklad, rozhodně bych kvůli němu Xantii „neodstavil“ úplně. Není to špatný vůz, to určitě ne, ale protože jsem na závěr nesestavoval žebříček deseti nejvíce vhodných vozů, tak se mezi těmi třemi prostě neobjevila. Xsaru jsem upřednostnil jako koncepčně i „morálně“ novější, podobně komfortní, a vzhledem k velikosti překvapivě prostornou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 11:07, P406 1.9TD 66kw +2.1TD 81kw
Ano připojuji se ke Karlovi, používejte prosím své stabilní nicky. Jak se tu hádá 5 onanymů tak to je k ničemu. Představím se + řeknu svůj názor - ať už je jakýkoliv ...Z předložených aut bych osobně bral v tomto pořadí 1)Golf (s veeelkým sebezapřením) 2) Xara 3) P306 4) Megan. Jinak za těch 120 peněz budou naftové Oktáfky docela přebrané a zůstanou většinou jen takové ty, co tahaly dělňasům celých 300tkm cement. Ale za 120tis kč bych ještě doporučil takový P406 1.9TD 66kw a 2.1TD 88kw !!! Počínaje myslím rokem 97/98+ tam to tak přebrané jak Golfy nebude a dal by se najít nějaký hezký (nejlíp individuální dovoz).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 11:11, RE: bez předmětu
anonym napsal:
tdi 66kw vynikající motor
Došetřit a koupit golfa jednoznačně 66 nebo 81 kw.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 11:13, RE: Vystupujte z anonymity
Karel - TipCars.com napsal:
Pro lepší přehlednost v diskusích prosíme o vaši registraci - tedy používání jmen diskutujících. Děkujeme.
A proč????????? Pak vás tady akorát každej napadá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 11:38, RE: Vystupujte z anonymity
anonym napsal:
A proč????????? Pak vás tady akorát každej napadá.
Ale pak vás každej napadá. Pokud vím, nejvíc tu někoho napadají právě anonymní pisaté. Proto se "poškození" poté přihlásí pro změnu anonymně a pak jim to náležitě vrací a furt dokola. Pak to přestane být fórum o autech, protože 3/4 příspěvků si akorát nadáváme kdo je větší debil. Lidé se stabilním nickem se chovají většinou slušeněji, i když mají třeba opačný názor. No a co? Tak si to ustojím ne?! Třeba se tě i někdo zastane. Já si taky osobně zaryju: 1) do malých aut 2) do VW grup 3)do tuzemských bazarníků. Že to někoho nadzvedne ze židle už je marné, ale třeba mám pro to důvody. 10 lidí = 10 názorů, to je normální. Tak odlož kapesník a pojď mezi nás velké s identitou, přece víc hlav víc ví
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 11:41, RE: Xantia
M. Oborník napsal:
Dobrý dotaz. Xantii jsem vyloženě nevyřadil, pouze jsem naznačil, že je přece jen staršího data vzniku (podobně jako například tazatelem zmíněný P 306). Při rychlosti, s jakou se rok co rok zlepšuje konstrukční vyspělost (např. pasívní bezpečnost), jsou 4 roky, které od sebe dělí vznik Xantie a vznik Xsary znatelná doba. Ono v průběhu modernizací sice přibudou airbagy, lepší výztuhy dveří atd, ale ten nejvíce důležitý původní základ se již „neaktualizuje“. Tohle je jenom namátkový příklad, rozho...
Upřímně řečeno, Xantia je pořád o třídu výš a na poměry "citrónů" je to povedený model, což se o Xsaře rozhodně říct nedá. Xsaru jsem měl kdysi jako dlouhodobou zápůjčku na zahraniční služebce (při převzetí měla najeto 7 majlí, takže žádná pelešina po tisíci zákaznících) a sypala se naprosto neuvěřitelně. Prošlo mi rukama hodně aut, ale taková srágora jen jedna - Xsaru rozhodně nebrat !

Lagunu dCi jsem měl tři roky jako služebák a kromě prasklé hadice k turbu bez problému. Po mně ji od firmy odkoupil kamarád, auto má už najeto přes 250 tisíc a kromě občasného čištění ERG ventilu naprosto bez problémů. Ale má pravidelný a kvalitní (byť neznačkový) servis. A to je problém dieselů z druhé ruky. Co s tím dělali předchozí majtelé nevíš a auto po praseti je holé neštěstí.

Já bych v téhle cenové kategorii šel do benzínu a když naftu tak 306
DT a schoval si k tomu pár korunek na opravu náprav.

Hodně štěstí při výběru

JP
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 11:58, anonymita - lenivost
Co sa tyka tej anonymity, myslim si, ze sa tu anonymovia vyskytuju z cirej lenivosti. Ja tiez obcas rozmyslam, ci sa prihlasim (lebo sa mi nechce furt pisat prezyvku + heslo) ale nakoniec sa prihlasim, predsalen, nech je v tom poriadok, nie?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 12:32, RE: Xantia
anonym napsal:
Upřímně řečeno, Xantia je pořád o třídu výš a na poměry "citrónů" je to povedený model, což se o Xsaře rozhodně říct nedá. Xsaru jsem měl kdysi jako dlouhodobou zápůjčku na zahraniční služebce (při převzetí měla najeto 7 majlí, takže žádná pelešina po tisíci zákaznících) a sypala se naprosto neuvěřitelně. Prošlo mi rukama hodně aut, ale taková srágora jen jedna - Xsaru rozhodně nebrat !

Lagunu dCi jsem měl tři roky jako služebák a kromě prasklé hadice k turbu bez problému. Po mně ji od firmy...
Nebude asi nijakým překvapením, když vyberu Francouze - a to 406 (nebo xantii) 2,1 TD, protože nabídne vyšší dynamiku a tím pádem aktivní bezpečnost, motor 1,9 TD není zdaleka tak nesmrtelný, jak je zde uváděno. Zrovna nedávno nám (pravda, na P. Boxeru) vypadla komůrka do válce, stačilo pár zdvihů a motor byl na kaši. Takže další pokus bude s motorem z 306 (úprava držáku intercooleru a olejové vany + sacího koše). Třeba to ale byla jen náhoda... A jinak - používejte nicky, ať máme možnost sledovat vaší názorovou vyrovnanost....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2007 13:27, RE: Xantia
Pepe napsal:
Nebude asi nijakým překvapením, když vyberu Francouze - a to 406 (nebo xantii) 2,1 TD, protože nabídne vyšší dynamiku a tím pádem aktivní bezpečnost, motor 1,9 TD není zdaleka tak nesmrtelný, jak je zde uváděno. Zrovna nedávno nám (pravda, na P. Boxeru) vypadla komůrka do válce, stačilo pár zdvihů a motor byl na kaši. Takže další pokus bude s motorem z 306 (úprava držáku intercooleru a olejové vany + sacího koše). Třeba to ale byla jen náhoda... A jinak - používejte nicky, ať máme možnost sledov...
Tak já se tedy snad už zaregistruji

S P. 306 XRdT (r.v. 97) mám zkušenost opět jen 3 roky a 130 000 km, stav nového až zánovního auta, navíc s příchutí nostalgie - první firemní auto jen pro mně a pro nikoho jiného . Podobný crash při větším nájezdu je zřejmě možný, ale já jsem s tím autem za ty tři roky měl jen dva drobné problémy - opakovaně měněný konektor k předpínači pásu pod sedačkou řidiče (pořád svítila kontrolka airbagu) a měněné bronzové futro v čepu řízení. Jinak velká spokojenost.

JP
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.