Kovar napsal:
Nechci reagovat na anonymy, ale ted budu souhlasit. Golf je proste predrazeny auto, ktery se muze kazit vic nez historicky motor v meganu. Ja mam Scenica dCi 75kW, tkaze dosti archaicky motor, o kterem bylo zde take psano. Od ledna mam najeto cca 20tis km a bez poruchy. Otec si pred 2 rokama koupil Octavii II 1,9TDI PD 77kW. Zatah motoru je lepsi, spotreba mensi, ale skoncila zaruka a ejhle, same poruchy! Kompresor klimatizace 35tis, brzdy 8tis, setrvacnik (musi se menit se spojkou) 40tis. Auto ...
Musím tady reagovat na články doporučující Mitsubishi Carismu a Galanta. Určitě bych souhlasil, pokud by se jednalo o benzínové motory, tam si myslím, že jde o špičkovou a bezproblémovou techniku. Měl jsem Carismu s m otorem 1,8 GDI (gasoline direct injection) a můžu jen doporučit. Slyšel jsem na motory GDI spoustu kritiky, vzhledem k tomu, že u nás není moc kvalitní benzín, ale mám zcela opačnou zkušenost.
Na druhou stranu bych naftové motory z roku 1997-2000 (a u Galantu vůbec) nedoporučil. Galant není v ničem moc technicky vyspělejší, než Carisma a to píšu i přes to, že ho nyní vlastním. Galant je dle mého gusta daleko hezčí auto, ale tech. se moc neliší. Dokonce právě na opak! Co se týče nafty, tak do Carismy se dávaly motory z rencka označeny D-ID a myslím, že měly spodek od rencka a vstřikování od Mitsubishi. Do Galantů se dával až do konce velmi zastaralý motor TD 66KW a ten s ním měl sakra co dělat. Már hodně rád jap. auta, ale v této cenové relaci bych asi sáhnul pro naftu jinam. Snad možná Toyota Avensis D-4D, ale za tyhle peníze se asi nic moc nesežene.