0
zpět
 

diskuze k tématu: Diesel do 110 tisíc (francouz nebo němec?)

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla, francouzská vozidla, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.11.2007 10:27, RE: Stop bolševické propagandě
anonym napsal:
Takovouhle propagandu jsem už dlouho nečetl....WV nízké servisní náklady Co kdyby si Máro Oborníků ještě zmínil ty často několikaset tisícové proběhy kilometrů, které ty tvoje oblíbené TDíčka (btw technicky na úrovni začátku 90. let) často mají....Argument, že známé jsou případy praskání hlav u Renaultů.....tomu se musím fakt zasmát, jako by znalý člověk nikdy neviděl propálené těsnění na WV nebo dokonce praskou hlavu, neřku-li urvaný řemen....
Ještě mě napadlo, že konkrétně PSAčkový 1,9 D je nezničitelný a to doslova. Kolega ho provozuje už 2 roky na potravinový olej, čistý, jen občas, když není po ruce supermarket to napěchuje naftou....bez problémový....i když dynamika a hlučnost holt není commonrailová.....Jinak ke "citlivým" commonrailům v současné době Megan II, služebák 1,9 dci 82 kW...najeto 180 tis. km...výměna rozvodů ve 120 tis. jinak olej co 30 tis. a výměna jedné žhavicí svíčky...bez které to ale taky startuje.....Pružný, tichý, výkonný....každé TDíčko v kapse a to nemluvě o ekonomice, když v základu peláším na šestku po D1 tak při 150 točím 2750 ot/min....prostě pohoda, tam, kde se TDíčka dusí přes 3000.....a jsou líné....proti francouzům teda určitě...
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.