Středa 02.05.2012 11:56,
rada
Nechci dělat reklamu, ale tazatele bych odkázal na nové vydání Světa motorů, kde se problematikou motorů FSI podrobně zabývají. Řešili tam přeplňované i atmo. FSI a jsou tam zajímavé informace. Jinak já bych se FSI úplně nebál, chce to ale koupit povedenou verzi. Např. 1,8 nebo 2,0 TSI. 1,8 má v praxi stejnou spotřebu jako 1,4 a pokud se v ní mění olej tak jak by se měl (po 15 000 km nebo 1 roce vč. vzduchového filtru! ) tak s ní nejsou problémy.
Re: Filips - s tím hodnocením bych nebyl tak ukvapený. Za spolehlivý považuji motor, jehož hlavní části (turbo, kompresor, řetězové rozvody..) přežijí při správném zacházení a servisu aspoň 200 000 km. 50 000 km je nic, ale přeji ti, aby se ti problémy s rozvody (i jiné) vyhly, protože jízdně je 2x přeplňovaná verze 1,4 opravdu zajímavá.
reagovat