Vywern napsal:
Tohle je vecne tema, ktera znacka dela spolehlivejsi auta. Bohuzel a nastesti tuhle vec nepoznate od kusu, ale az pri delsim zkoumani uvedenych modelu na trhu cca 5 a vice let. Statistiky poruchovosti mluvi za vse. Myslim, ze se neda vylozene hanit nejaka znacka, ze dela smejdy, ale spis, ze nejaka modelaova rada se nepovedla uplne podle predstav. Take nemohu soudit jestli je znacka ok, podle toho jestli mi doma jezdi 300 000kma je ok, to je jen blud. To vam najdu i olcita co takhle jezdil a ma...
No a já hloupej Osel jsem si myslel, že statistika TUV udává závady zjištěné při technické kontrole v SRN u jednotlivých typů vozidel. A to ještě ne všechny, ale ty závažné. Já Osel žil v domění, že je validní pro měření péče, kterou německý majitel věnuje autu než jde na technickou. Jeden příklad. Můj táta, starej Osel (pravda v ČR, ale princip je stejný) vždycky se svou Š100 a později Š105 prošel na první pokus. Pravda, týden před technickou měl volno a hrabal se v autě. Takže žít v SRN, jeho Š100 a Š105 (taky tam jezdily) by zapadly do kategorie bezproblémopvejch vozů. Jezdit s nima jenom takoví oslové jako je můj táta, tak jsou to podle statistiky TUV naprosto stoprocentně bezproblémový káry. Š100 a Š105 0% závad, tedy 100% spolehlivé. Sozialismus fahren!
A ona tedy TUV měří spolehlivost? A od kdy a jak? Jak by řekl jeden můj kámoš "nepovídej".
Iáá
Osel