0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 850i - zkušenosti majitele po deseti letech

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 13:10, RE: Cena nového 850i
mike napsal:
elektromotorove chovani? Tak to je pekny! To jsem jeste neslysel, ani necetl, ale je pravda, ze prubeh jizdy tento pocit vyvolava. Jednak je motor dokonale odhlucnen, ale hlavne, pokud neslapete nejak moc na plyn, aby aut. prevodovka nepodřazovala, pak k razeni stupnu dochazi pokazde nekde v rozmezi 800 az 2000. Coz akusticky splyva v jeden dlouhy rychlostni stupen..
skvele auto,skvely clanek,neni co dodat.Snad jen ze mame doma 911 997
turbo,e46 M3 CS, M5 e39. Ale 850 je skutecne skvostne,carokrasne auto
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 13:18, Pane autore,
nezbývá, než se s vámi ve všech bodech plně ztotožnit. Spotřeba se dá horko těžko udržet v dlouhodobém průměru na 19 litrech, ale pak se zase moc nesvezete. I když v dnešní době bodového systému 50/90/130 to ani nejde. Zrychlení za šest vteřin u takového kolosu je také impozantní. A co říkáte na ten nádherně zvonivě dunivý zvuk při startování? Jak vás zlobí řádkový displej? Na spotřebu oleje si nemohu stěžovat, najeto 80.000km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 14:16, pro autora
Na tuhle recenzi jsem se opravdu těšil od doby co jste pod svou předchozí přislíbil recenzi na 850. Rad bych se Vás zeptal jestli máte také nějaké zkušenosti s amerikami a také kdy Vás chytla tato láska k autům(myslím pohled na auto jako na radost, ne jako na užitkovou věc). Také bych se rád zeptal jestli máte zkušenosti s dalšími bmw, konkrétně modely E34, E32 a jaké auto z těch která jste měl možnost řídit Vám nejvíce přirostlo k srdci. Děkuji VK
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 14:20, Recenze
troufám si tvrdit, že "majk" napsal jednu z nejlepších recenzí na tomhle webu........fakt zábava číst!!:))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 14:31, RE: Pane autore,
anonym napsal:
nezbývá, než se s vámi ve všech bodech plně ztotožnit. Spotřeba se dá horko těžko udržet v dlouhodobém průměru na 19 litrech, ale pak se zase moc nesvezete. I když v dnešní době bodového systému 50/90/130 to ani nejde. Zrychlení za šest vteřin u takového kolosu je také impozantní. A co říkáte na ten nádherně zvonivě dunivý zvuk při startování? Jak vás zlobí řádkový displej? Na spotřebu oleje si nemohu stěžovat, najeto 80.000km.
radkovy displej az na par (opravdu jen par!) pixlu, kterym se nechce svitit, mi zatim nezlobi. Libi se mi oranzove podsviceni, u jineho auta jsem to nezaznamenal. A zvuk starteru je taky unikat, to mate pravdu. Nekolik ctenaru zminilo svou tichou zavist. I ja tise zavidim. Ze mate, na rozdil ode me, spotrebu oleje v norme..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 14:33, RE: Cena nového 850i
anonym napsal:
skvele auto,skvely clanek,neni co dodat.Snad jen ze mame doma 911 997
turbo,e46 M3 CS, M5 e39. Ale 850 je skutecne skvostne,carokrasne auto
dekuji. Mate podobny vkus. I ja mam v garazi jedno Turbo, ale 996. Pred mesicem bylo mozno na Tipcars nahlednout na jeho recenzi..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 14:33, reakce na bezpředmětného anonyma
anonym napsal:
a stejně jako Bismarc patří na dno oceánů patří 850ka na dno motoristické historie či za vytrýnu jako sběratelská relikvie a připomenutí jak povrchní lidé byly že i pro povzbuzení ega dokázali ničit tuhle planetu hawk
"vYtrÝna", tak to je nářez a co ta sekera na konci, to už vůbec nechápu? Lidé bylY, další perla jazyka českého. Exhibice primitiva s IQ nepřevyšujícím teplotu těla.

Pavel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 14:34, RE: pěkná recenze
anonym napsal:
na zajímavý vůz... tohle se každý den nevidí. Díky autorovi!!!
dekuji za uznani, pak mel cas straveny nad psanim smysl! Hezky vikend
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 14:35, RE: pochvala
anonym napsal:
chlape! skvěkle napsaná recenzka na krásné auto!
dekuji za nas oba!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 14:38, a další?
Super recenze jak na BMW, tak i na Porsche. Co máte v garáži dál? Ať víme na co se máme těšit.
Měli by Vás tady zaměstnat, je to radost číst.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 14:38, RE: Recenze
anonym napsal:
troufám si tvrdit, že "majk" napsal jednu z nejlepších recenzí na tomhle webu........fakt zábava číst!!:))
teda dnes je to sama pochvala, to bude prima vikend. I pres to pocasi!! I Vam dekuji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 14:45, RE: a další?
Alda napsal:
Super recenze jak na BMW, tak i na Porsche. Co máte v garáži dál? Ať víme na co se máme těšit.
Měli by Vás tady zaměstnat, je to radost číst.
v garazi zajimaveho uz nic. Snad bych jeste mohl zavzpominat na prvni japonske ferrari, a sice Mitsubishi 3000 GTVR4 a velmi kratce na Jaguar XKR. Ale to uz asi nebude to pravy. Jeste bych se chtel zkusit zeptat v redakci, zda by nebyl zajem v nejake okurkove sezone o postrehy pri vselijakych predvaděčkách typu Corvette, Lambo Gallardo, Nissan 350Z, Honda 2000, Mazda RX8, Brerra, Audi TT a R8 atd.. Ale myslim, ze si to zaridi vlastnimi silami. Ze se Vam to dobre cetlo, jsem uprimne rad
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 14:59, RE: bak
anonym napsal:
precti si to poradne troubo, ma to jako druhe auto.
jinak 3 litrum oleje na 1000 se mi taky moc nechce verit, a spotrebe taky moc ne, 750 jsem jezdil a na dalku 12-13 pri rychlosti kolem 160
mám pocit,že spíš jako třetí,nebo čtvrté a před nedávnem tady psal o svém Porsche,osobně jsem také fanda BMW,tudíž pánovi závidim tu možnost tohleto vozidlo vlastnit a jezdit.Pěkná recenze.Máte můj obdiv,málokdo se o takové vozidlo takhle stará,většina jej jen koupí na dva roky,vyjezdí a prodá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 15:03, RE: pro autora
anonym napsal:
Na tuhle recenzi jsem se opravdu těšil od doby co jste pod svou předchozí přislíbil recenzi na 850. Rad bych se Vás zeptal jestli máte také nějaké zkušenosti s amerikami a také kdy Vás chytla tato láska k autům(myslím pohled na auto jako na radost, ne jako na užitkovou věc). Také bych se rád zeptal jestli máte zkušenosti s dalšími bmw, konkrétně modely E34, E32 a jaké auto z těch která jste měl možnost řídit Vám nejvíce přirostlo k srdci. Děkuji VK
jsem rad, ze to vyslo. Redakce slibila, ze to bude driv, ale pak byli zavaleni jinymi clanky. S amerikami zkusenost nemam moc velkou. Reknu proc. U Americkych aut se mi nelibi filozofie silny motor, slaby podvozek a pak pokud mozno jen rovna silnice bez zatacek. Tak je sam nekupuji. Svezeni s dvemi Corvettami (jedna Z06ka) bylo fajn, ale ve srovnani s nemeckym sportakem jsem mel dojem, ze jsem spis jel v Cadillacu. Dál. Ted nechci tvrdit neco, co nemam podchyceno statistikou, ale myslim, ze i s kvalitou to neni nic extra. Vychazim z toho, ze jsem mel Mitsubishi 3000, americkou verzi. Ta byla o moc spolehlivejsi, nez totozne auto vylozene americke provenience (Dodge Stealth), ale na hony poddimenzovana ve srovnani s originalem z Japonska. Mozna uz je to ted lepsi, ale takova zkusenost ve Vas zustane. Jestli jste pravidelny ctenar Tipcars, tak do rok bych Vam mohl zjistit zkusenost meho kolegy s Ford Mustang, ktery ted kupuje. S dalsimi BMW priznavam bez muceni zkusenost nemam. Jeste jsem se svezl v M3 nekdy loni, bylo to na urovni P Carrera bez turba. Ale moc dobry, to jooo! S tou laskou je to uz hodne dlouho, je mi 41 let a uz od 14ti jsem na Vysocine dedovi "kradl" jeho Zigulika 2101. Design veci se mi libi odjakziva (praded vyucoval estetiku na Karlove Univerzite) a tak se to nejak prolnulo. Krasny auta me nenechavaji v klidu. Skoda, ze to za mych mladych let nebyl perspektivni obor ke studiu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 15:07, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Přesně tak. Nikomu z Burseekovců nevadí zbytečné převážení zboží kamiony sem a tam (jogurty z Olomouce do jižních čech a z jižních čech zase jejich produkci do Olomouce atp.) ale když někdo naleje jednou za měsíc 30 litrů Naturalu do veterána, to je oheň na střeše. Co kdyby těch 30 litrů nalil do Fabie HTP? Byl by pak husto hustě ekologickej? Proč? Protože Fabie s těma 30 litrama ujede 350km? Není to snad na svobodném rozhodnutí každého z nás do čeho těch x litrů natankuje a kolik km ujede?
No příspěvěk, který jsi tu rádoby napsal, je taky tak labilní, jako ten, na který reaguješ. Zamysli se ještě jednou a pak to zkus.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 15:07, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Přesně tak. Nikomu z Burseekovců nevadí zbytečné převážení zboží kamiony sem a tam (jogurty z Olomouce do jižních čech a z jižních čech zase jejich produkci do Olomouce atp.) ale když někdo naleje jednou za měsíc 30 litrů Naturalu do veterána, to je oheň na střeše. Co kdyby těch 30 litrů nalil do Fabie HTP? Byl by pak husto hustě ekologickej? Proč? Protože Fabie s těma 30 litrama ujede 350km? Není to snad na svobodném rozhodnutí každého z nás do čeho těch x litrů natankuje a kolik km ujede?
No příspěvěk, který jsi tu rádoby napsal, je taky tak labilní, jako ten, na který reaguješ. Zamysli se ještě jednou a pak to zkus.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 16:10,
Abych při každým tankování dolíval litr oleje, to by mě opravdu nebavilo.
To bych radši zajel do servisu a nechal to zkontrolovat - to přece není normální.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 16:18, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Abych při každým tankování dolíval litr oleje, to by mě opravdu nebavilo.
To bych radši zajel do servisu a nechal to zkontrolovat - to přece není normální.....
Tak jak to tak pozoruji, moje vymazlena E46 330i s M paketem je pekna socka :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 16:42, Zkusenosti se starou 750 E32
Chtel bych autorovi take podekovat za peknou recenzi - 850 je i na mem wish listu.
Mel jsem E32 750i, ktera ma podobnou technologii, takze mohu objektivne okomentovat nektere postrehy.
Spotreba: diky 4 rychlostnimu automatu jednicka jede kolem 100 - spotreba byla po Praze 25, mimo prumer 15-18, minimum 11,5 (pri rezimu rozjet a nechat jet na volnobeh, znovu rozjet .... a tak dokola). 5.4 z E38 nebo novejsich E31 byla ve spojeni s automatem 5 kvaltem, takze efektivnejsi v nizsich rychlostech (mestsky provoz). Proto V12 5.4ky maji mnohem mensi spotrebu a lepsi zrychleni na 100 pri podobne vaze a trochu lepsimu vykonu.
Olej - motor mi dokazal zrat podobne oleje, protoze mel spatne gumicky ventilu. Projevovalo se to kourenim za volnobehu s uzavrenyma skrticima klapkama - typicky problem starsich dele odstavenych BMW.
Elektronika - uplna katastrofa. Synchronizaci prave a leve mot. jednotky zajistuje dalsi zvana EML. Ta je ovladana potenciometrem plynoveho pedalu a pomoci elektronickych skrticich klapek ridi vykon motoru (nejen ASC). System je natolik komplikovany, ze se snadno poroucha. Pokud vuz strati tacho signal =>EML nezna rychlost, pak EML snizi vykon na cca 60%. Dalsi supr problem je s rozepinanim lock-up lamely v menici -> auto zacne cukat. V8 modely maji 1 motorovy pocitac novejsi generace, 4 ventilovou technologii, pozdejsi jsou dokonce vybaveny VANOSy, maji obvykle 5 kvalt automat/6 kvalt manual, takze 540/740/840 umi jezdit v pohode za 12-15l po meste i 200 po dalnici.
Zaverem rada na zimu - problem se snehem uspesne vyresi 225-235 zimni gumy s dobrym vzorkem (i kdyz by vypadaly smesne), ale lepsi je s takovym krasavcem v zime vubec nejezdit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 17:26, RE: Zkusenosti se starou 750 E32
anonym napsal:
Chtel bych autorovi take podekovat za peknou recenzi - 850 je i na mem wish listu.
Mel jsem E32 750i, ktera ma podobnou technologii, takze mohu objektivne okomentovat nektere postrehy.
Spotreba: diky 4 rychlostnimu automatu jednicka jede kolem 100 - spotreba byla po Praze 25, mimo prumer 15-18, minimum 11,5 (pri rezimu rozjet a nechat jet na volnobeh, znovu rozjet .... a tak dokola). 5.4 z E38 nebo novejsich E31 byla ve spojeni s automatem 5 kvaltem, takze efektivnejsi v nizsich rychlostech (mes...
tak to smekam, do takovychto podobnosti jsem se s resenim svym problemu nedostal, prestoze jsem je diskutoval s odborniky v brnenskem oficialnim zastoupeni BMW. Poťák plynoveho pedalu si pamatuji, ze jsem pri svych amaterskych snahach udelat z 6ti valcoveho auta zase 12ti valcove, drzel v rukou.. a oranzova pismena EML na palubni desce (zkratka z Elektronische Motor Leistung) se mi dodnes vybavuji v horecnatych snech! Cukani vinou lamely jsem nezaznamenal. Nastesti. Posledni radek potvrzuji, nevyjizdet. Diky za obohaceni Vasimi informacemi!
reagovat
  1 ... 4 5 6 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.