anonym napsal:
Na tuhle recenzi jsem se opravdu těšil od doby co jste pod svou předchozí přislíbil recenzi na 850. Rad bych se Vás zeptal jestli máte také nějaké zkušenosti s amerikami a také kdy Vás chytla tato láska k autům(myslím pohled na auto jako na radost, ne jako na užitkovou věc). Také bych se rád zeptal jestli máte zkušenosti s dalšími bmw, konkrétně modely E34, E32 a jaké auto z těch která jste měl možnost řídit Vám nejvíce přirostlo k srdci. Děkuji VK
jsem rad, ze to vyslo. Redakce slibila, ze to bude driv, ale pak byli zavaleni jinymi clanky. S amerikami zkusenost nemam moc velkou. Reknu proc. U Americkych aut se mi nelibi filozofie silny motor, slaby podvozek a pak pokud mozno jen rovna silnice bez zatacek. Tak je sam nekupuji. Svezeni s dvemi Corvettami (jedna Z06ka) bylo fajn, ale ve srovnani s nemeckym sportakem jsem mel dojem, ze jsem spis jel v Cadillacu. Dál. Ted nechci tvrdit neco, co nemam podchyceno statistikou, ale myslim, ze i s kvalitou to neni nic extra. Vychazim z toho, ze jsem mel Mitsubishi 3000, americkou verzi. Ta byla o moc spolehlivejsi, nez totozne auto vylozene americke provenience (Dodge Stealth), ale na hony poddimenzovana ve srovnani s originalem z Japonska. Mozna uz je to ted lepsi, ale takova zkusenost ve Vas zustane. Jestli jste pravidelny ctenar Tipcars, tak do rok bych Vam mohl zjistit zkusenost meho kolegy s Ford Mustang, ktery ted kupuje. S dalsimi BMW priznavam bez muceni zkusenost nemam. Jeste jsem se svezl v M3 nekdy loni, bylo to na urovni P Carrera bez turba. Ale moc dobry, to jooo! S tou laskou je to uz hodne dlouho, je mi 41 let a uz od 14ti jsem na Vysocine dedovi "kradl" jeho Zigulika 2101. Design veci se mi libi odjakziva (praded vyucoval estetiku na Karlove Univerzite) a tak se to nejak prolnulo. Krasny auta me nenechavaji v klidu. Skoda, ze to za mych mladych let nebyl perspektivni obor ke studiu.