mufik.martin napsal:
Mozna tak stare BMW 3 po 10 letech uz neni na tom tak dobre, pokud se bavime o tom modelu co se vyrabel do 1997, ale BMW5 a 7 jsou i po 10 letech ve vyborne kondici pokud se o ne starate, vydrzi klidne 20 let a motory i pres pul milionu pokud jsou to V6
Slušně zacházet s každým vozem znamená ušetřit si drahé opravy. Zejména za studena nevydrží žádný motor vytáčení, jízdu pod 1500 ot/min nesnáší uložení motoru, náhlé vytížení studeného motoru utrhne těsnění hlavy nebo dokonce hlava praskne. Zásada by měla být, nechat všemu čas, aby se dostalo na provozní teplotu.
U BMW- 4válců byly choulostivé vačkové hřídele, šestiválce jsou podstatně lepší, ale pozor, rády žerou olej, zejména ten drahý a řídký 0-W40. A bez oleje je brzo konec.
Je pravda, že rez, který ničil BMW před r. 1998 už je dost omezen, novější BMW mají lepší lak, než Mercedes.